אפק>תחומי דעת>מדע וטכנולוגיה>סיור במפעל המלט נשר ובתחנה המטאורולוגית ו1 תשע"ז
התוכנית להעצמת מערכת החינוך למאה ה - 21


המפה האינטראקטיבית שלנו

לצפייה במפה האינטראקטיבית
של חצר בית הספר שלנו,
לחצו כאן

אמנה לגלישה בטוחה באינטרנט



לחתימה על האמנה לגלישה בטוחה באינטרנט

לחצו כאן

אפק בית ספר ניסויי לקיימות

לפתח מנהיגות ואחריות
סביבתית קהילתית =
קיימות בחינוך

אפקולוגי מרכז הפצה לקיימות
 אפקולוגי - מרכז הפצה מציע תכניות לפיתוח
הקיימות.
התכניות משלבות תהליכי חשיבה, ארגון חברת
ילדים המיישמת
אחריות ומעורבות חברתית
והצעות לאקטיביזם אזרחי.
למידה בשעת חירום

החל תרגיל חרום "עורף איתן 1 "

 
אנא לחצו כאן
ביקור השר להגנת הסביבה
ביקור השר
להגנת הסביבה,
מר עמיר פרץ
גלריית תמונות
 סרטון
 
 
 
מוסיקה בראש העין - סרטון

לצפייה בסרטון -
מוסיקה בראש העין
לחצו כאן

סיור במפעל המלט נשר ובתחנה המטאורולוגית ו1 תשע"ז
מסע בעקבות מערכות טכנולוגיות תלמידי כיתות ו' יצאו למסע בעקבות המלט הישראלי, במפעלי נשר רמלה. הסיור במרכז חשף את התלמידים למערכות טכנולוגיות, למאפייניהם, לתהליך הייצור ולתוצר. התלמידים צפו בסרט אנימציה ומופע אור-קולי, בו הוצג תהליך ייצור המלט והחידושים הטכנולוגיים המשולבים בו. בסיור במפעל נסעו לאורך מסוע חומרי הגלם עד למחצבה, ראו את אולמות הייצור, הכבשנים, טחנות המלט ובית האריזה. התלמידים נחשפו לבעיות סביבתיות הנוצרות בתהליך הייצור ולאפשרויות הקיימות לצמצומן. בהמשך בקרו התלמידים בשרות המטאורולוגי בבית דגן ולמדו על חשיבות המידע המטאורולוגי והמכשור המסייע לאיסוף ועיבוד המידע, כגון: לוין אינפרא אדום הקולט אזורים חמים באטמוספירה, במקם עננים -כדור גדול מעל מבנה, הפרחת רדיוסונדה – בלון המכיל מכשור מטאורולוגי לאטמוספירה. התלמידים נהנו מההזדמנות ללמידה חווייתית, הסיור, הסרטונים, הניסויים ועוד. לאחר הסיור אמרו בהתרגשות: "מעכשיו כשאסתכל על מלט אדע מהיכן זה הגיע", כשאשמע את התחזית אדע איך מדדו אותה", "הייתי רוצה למדוד את הטמפרטורה ולדעת לחזות מה יהיה בימים הקרובים ואפילו בטווח הרחוק יותר"

[ללא כותרת]

[ללא כותרת]

[ללא כותרת]

[ללא כותרת]

[ללא כותרת]

[ללא כותרת]

[ללא כותרת]

[ללא כותרת]

[ללא כותרת]

[ללא כותרת]

[ללא כותרת]

[ללא כותרת]
דף הבא >>

טלרום מפעילה סליקת אשראי ותשלומים באינטרנט