אפק>בית ספר אפק>על בית הספר>תקנון בית הספר
התוכנית להעצמת מערכת החינוך למאה ה - 21


המפה האינטראקטיבית שלנו

לצפייה במפה האינטראקטיבית
של חצר בית הספר שלנו,
לחצו כאן

אמנה לגלישה בטוחה באינטרנט



לחתימה על האמנה לגלישה בטוחה באינטרנט

לחצו כאן

אפק בית ספר ניסויי לקיימות

לפתח מנהיגות ואחריות
סביבתית קהילתית =
קיימות בחינוך

אפקולוגי מרכז הפצה לקיימות
 אפקולוגי - מרכז הפצה מציע תכניות לפיתוח
הקיימות.
התכניות משלבות תהליכי חשיבה, ארגון חברת
ילדים המיישמת
אחריות ומעורבות חברתית
והצעות לאקטיביזם אזרחי.
למידה בשעת חירום

החל תרגיל חרום "עורף איתן 1 "

 
אנא לחצו כאן
ביקור השר להגנת הסביבה
ביקור השר
להגנת הסביבה,
מר עמיר פרץ
גלריית תמונות
 סרטון
 
 
 
מוסיקה בראש העין - סרטון

לצפייה בסרטון -
מוסיקה בראש העין
לחצו כאן

תקנון בית הספר

 

בית-הספר מוזיאון לימודי וחינוכי

 

  נגיע בזמן לבית הספר ונכנס בזמן לשיעורים.  

  נלך בנחת במבנה בית הספר.

 לא נצא מתחומי בית-הספר ללא רשות.

 נכבד זה את זה על מנת ליצור איכות חיים: לא נשתמש באלימות פיזית
    ולא באלימות 
מילולית.

נכבד את החי והצומח בבית הספר.

נקפיד על התנהגות מכבדת בטקסים ובאירועים בית ספריים.

נשמור על הסביבה נקייה ומסודרת: נאכל בחדר הכיתה, ניטול ידיים לפני
   ואחרי
הארוחה ונמיין את הפסולת בכיתה לשני זרמים.
 
נגיע לבושים בתלבושת בית-הספר ובמכנסיים/חצאית באורך צנוע ומכבד.
   נמנע 
מצביעת שיער וציפורניים, מענידת עגילים בולטים, מחבישת כובע
   בכיתה, מנעילת
כפכפים, מתגלחת של שער הראש בכל צורה שהיא.

לא נטפס על המסלעה ולא נסתובב מאחורי אולם הספורט.

נכנס ונצא מבית-הספר דרך הדלת הראשית בלבד. (דלתות המילוט הן
   לצרכי חירום).
 
ניכנס לאולם הספורט, לספרייה, למעבדה ולמקלטים: אתנחתא, אמנות 
   ומוסיקה רק 
בליווי מורה.
 
נשתה בברזייה לפי סדר ההגעה ונשמור על ניקיון הברזייה (נימנע משמירת
   תור, 
משטיפת ידיים, משתייה מהפייה, וממשחקי מים).
 
בהפסקות נפעל על פי טבלת התורנות של המגרש הקדמי ושל סביבת
   המחשבים.
 
נשחק בכדור רק במגרש הקדמי ובתום ההפסקה נחזיר את הכדור לחדר
   המזכירות.
 
נסגור את הטלפון הנייד כשניכנס בשער בית-הספר (ניתן להשתמש בפלאפון 
   רק לאחר
היציאה מבית-הספר).

לא נביא כדורים/בלונים מכל סוג וגודל לבית-הספר.

נקפוץ בדילגית רק בחצר בית-הספר (הקפיצה במבנה אסורה).

מגלים אחריות

 


 

 זכותו של כל תלמיד לבחור ולהיבחר לקבוצות המנהיגות בחברת הילדים.

 בתחילת כל שיעור נקבל את פני המורה כשאנו יושבים/עומדים בכיתה.

 בזמן השיעורים נבצע את המשימות המוטלות עלינו באופן פעיל ועצמאי.

 נתייחס באחריות להכנת המשימות בבית ולהבאת כל הציוד.

 נשמור על השקט במרחבי הלמידה, נקפיד על תרבות דיבור ונלך בנחת 
    בתוך המבנה.
 
 נמלא את כללי ההתנהגות במגוון הסביבות הקיימות בבית הספר: בספרייה, 
    בסביבת ה
מחשבים, בחדר אתנחתא, בחדרי מוסיקה ואמנות, בחדר
    משאבים ובחצר.
 
 טיולים ופעילויות חוץ בית ספריות הם חלק מחייב מתכנית הלימודים. בזמן
    הפעילויות 
נתנהג באופן מכובד ונשמע להוראות הצוות.

 ציוד אישי יקר ערך המובא לבית הספר על-ידי התלמידים הינו באחריותם.

 נשמור על רכוש פרטי וציבורי: מחשבים, רהיטים, ספרים, עזרי לימוד,
    מיצגי אמנות 
וברזיות.

 נשמור על היגיינה אישית, ונתנהג באופן ראוי בחדרי השירותים.

 ביום תורנות הכיתה, נדאג למלא את התפקידים לפני תחילת הלימודים 
    ובסיום יום 
הלימודים.
 
נפעל להפחית את הצריכה, להפריד פסולת, למחזר ולעשות שימוש חוזר
   בחומרים.

נשמור על זכויותינו ועל זכויות הזולת

במידה ואחד מאיתנו לא יכבד את הכללים, ינקטו אחד או יותר מהצעדים הבאים:

רישום אצל המזכירה/מורה בנושא איחור

רישום אצל מחנכת הכיתה בנושא תלבושת ובנושא התנהגות

ברור עם התלמיד

 שיחה אישית עם המורה

התנצלות כתובה של התלמיד

מכתב אזהרה שישלח להורים ע"י המורה

הטלת מטלה חינוכית בנושא

שיחה אישית עם המנהלת

מניעת זכות להנאה – כגון: מניעת הפסקה, מניעת משחק במגרש

הזמנת הורים לשיחה עם מחנכת, מורה, יועצת,  מנהלת.

השארות בבית הספר בתום יום הלימודים לשעות לימוד נוספות

השעיה מבית-הספר ליום או לימים אחדים

ליווי הורים צמוד בטיול

תגובה על פי שיקול דעת המורה/צוות הניהול/מנהלת בית-הספר

הורדת ציון בגיליון הערכה בסעיפי פרופיל לומד

ילד שפגע ברכוש פרטי או ציבורי ייענש ויישא בהוצאות תיקון הנזק.

טלפון נייד שיופעל בביה"ס במהלך יום הלימודים יוחרם ויוחזר להורי התלמיד
   בלבד

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

תקנון זה נכתב לראשונה בשנה"ל תשנ"ד על ידי צוות בית-הספר, התלמידים וההורים

ומעובד שוב בכל שנה, ע"י תלמידי בית-הספר, הצוות ומועצת התלמידים.

 

 


טלרום מפעילה סליקת אשראי ותשלומים באינטרנט