אפק>תוכניות>הגלוב>הגלוב בבי"ס אפק
התוכנית להעצמת מערכת החינוך למאה ה - 21


המפה האינטראקטיבית שלנו

לצפייה במפה האינטראקטיבית
של חצר בית הספר שלנו,
לחצו כאן

אמנה לגלישה בטוחה באינטרנט



לחתימה על האמנה לגלישה בטוחה באינטרנט

לחצו כאן

אפק בית ספר ניסויי לקיימות

לפתח מנהיגות ואחריות
סביבתית קהילתית =
קיימות בחינוך

אפקולוגי מרכז הפצה לקיימות
 אפקולוגי - מרכז הפצה מציע תכניות לפיתוח
הקיימות.
התכניות משלבות תהליכי חשיבה, ארגון חברת
ילדים המיישמת
אחריות ומעורבות חברתית
והצעות לאקטיביזם אזרחי.
למידה בשעת חירום

החל תרגיל חרום "עורף איתן 1 "

 
אנא לחצו כאן
ביקור השר להגנת הסביבה
ביקור השר
להגנת הסביבה,
מר עמיר פרץ
גלריית תמונות
 סרטון
 
 
 
מוסיקה בראש העין - סרטון

לצפייה בסרטון -
מוסיקה בראש העין
לחצו כאן

הגלוב בבי"ס אפק
תכנית על תחומית עקרונות מודלים מיומנויות
תכנית על תחומית
 

כתכנית על תחומית:

השתלבות בית-הספר בתוכנית "גלוב", מהווה מנוף לשילוב לימודי סביבה בתוכנית הלימודים הבית-ספרית. המסגרת הלימודית מאפשרת מסגרת ללימודים ייחודיים בנושא, או שילוב הנושא בתוכניות הלימודים הקיימות.

תוכנית "גלוב" אינה יכולה לעמוד בפני עצמה, ללא תמיכה של מסגרת ללימודי סביבה משלימים.

עקרונות
 

העקרונות המנחים בניית תוכנית לימודים צריכים לכלול:

1.      מושגי יסוד

2.      פיתוח חשיבה מערכתית

3.      שילוב בין בעיות מקומיות לבעיות גלובליות

4.      הבנת שיטות מחקר, מדידה ומיכשור.

מודלים
 

מודלים שונים לפיתוח תוכנית ללימודי סביבה מיצגים גישות שונות:

1.      סביב יסוד מארגן "מושג" או היבט, או תהליך,

2.      סביב שאלת מחקר

3.      סביב תוצאות או נתוני מחקר.

מיומנויות
 

בכל אחת מהגישות ירכוש התלמיד מיומנויות רבות שהעיקריות בהן:

·        פיתוח חשיבה מערכתית סביבתית הבנת יחסי הגומלין בין מרכיבי המערכת הסביבתית והשפעת האדם עליהם.

·        יכולת לבצע עבודת מחקר משלב שאלת השאלות עד לסיכום והסקת המסקנות, תוך חשיבות הדיוק המדעי.

·        יכולת עבודה בצוות.

·        לקיחת אחריות.

·        ביצוע פרוייקט סיכום.

·        שילוב סיורים לימודיים.

·        הרחבה והעמקה של ניסויים.


טלרום מפעילה סליקת אשראי ותשלומים באינטרנט